Verzenden

VERZENDEN

Hieronder vindt u alle vragen die betrekking hebben met de levering van uw order.


1 - MET WELKE TRANSPORTEUR WORDT HET PAKKETJE AFGELEVERD?

Uw pakket wordt aan uw deur geleverd door PostNL of GLS.

2 - WAT IS DE LEVERTIJD?

Voor de thuislevering van uw bestelling werkt Omid Carpets samen met PostNL en GLS. Wij leveren uw aankopen thuis via de PostNL-pakketservice of de PostNL Extra@Home, afhankelijk van het gewicht en formaat van de artikelen die u bij ons bestelt. PostNL-pakketservice bestellingen worden in de regel tussen 2 - 4 werkdagen bij u afgeleverd. Er dient een handtekening voor ontvangst geplaatst te worden bij aflevering. Bij PostNL-pakketservice kan de bode de levering ook bij de buren aanbieden. Ook in dat geval wordt een handtekening voor ontvangst gevraagd.

U mag ook uw bestelling gratis komen ophalen in onze winkel.

Gedurende drukke periodes bij de verzendbedrijven PostNL of GLS kan het uitzonderlijk 1 werkdag langer duren.

Feestdagen die niet in een weekend vallen, behoren niet tot mogelijke bezorgdagen en worden beschouwd als een zondag.

3 - OP WELKE DAGEN WORDT ER BEZORGD?

PostNL bezorgt onze pakketjes op dinsdag t/m zaterdag in Nederland en GLS maandag t/m vrijdag in België.

4 - HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?

Er is GRATIS verzending voor ALLE bestellingen in Nederland en België.

5 - HOE VAAK WORDT HET PAKKETJE AANGEBODEN?

Uw pakketje kan 2x worden bezorgd als u niet thuis bent. U krijgt een briefje in uw brievenbus met een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u zien waar en wanneer het pakketje nog een keer wordt aangeboden of waar het op u ligt te wachten.

6 - MOET IK TEKENEN VOOR EEN PAKKETJE?

U moet inderdaad tekenen voor uw pakketje. Het heeft een waardevolle inhoud en is te groot om in de brievenbus te bezorgen.

7 - KAN IK MIJN PAKKETJE TRACEREN?

Van zodra u een bestelling bij ons plaatst en wij uw bestelling uitzenden, krijgt u een Track & Trace code in uw email. Indien u geen Track & Trace code heeft ontvangen, kan u de Omid Carpets klantendienst contacteren.

8 - MIJN PAKKET IS NIET GELEVERD TUSSEN DE AANGEGEVEN LEVERTIJD, WAT NU?

Neem binnen 10 dagen contact op met de klantenservice via mail naar info@omidcarpets.com We zullen dan bij de transporteur uitzoeken waar uw pakketje is. 

9 - HOE KRIJG IK MIJN PAKKETJE DAN TOCH NOG THUIS?

Zodra het onderzoek naar uw pakketje wordt gestart verwachten wij binnen 5 werkdagen een reactie van onze transporteur met de locatie van uw pakketje waarna het doorgestuurd kan worden naar u.